perjantai 28. joulukuuta 2012

HIRRRVEE hämppis ja alelöytöjä =)

Piiiitkästä aikaa sain tehtyä jotain pikkutarkempaa yksityikohtaa. Uudella ompelukoneella surautin ensimmäiseksi hämppiksen pojan housuihin ja kovasti olen tyytyväinen =) Mun eka onnistunut applikaatio, JEE! =)

Tässähän se hurja hämppis onkin lähikuvassa. Housujen kaava on joku OB:sta ja ite vähän oman pojan takamukseen sovellettu kokoa 92. Juuri passeli koko tällä hetkellä =)

 
Nämä on samalla kaavalla nopeasti yhteen surautettuja pöksyjä. Pojalla meinaa tällä hetkellä kulua noita housuja melkoista vauhtia =)

 
Ja tässä se mun uusi rakkaus on!!! Oon ollut kyllä niiiin tyytytväinen eikä morkkistakaan ole ollut vaikka aika paljon sai veronpalautuksista tähän laittaakin... Noh, jos mullekin joskus jotain =)
 
 
Sitten mun täytyy tietysti esitellä mun ale-ostoksia =) Paikallisessa kangaskaupassa oli kaikki kankaat -50% ja tottahan mä hamstrasin vähän omiin varastoihin. En hirveesti kuitenkaan. Meinaa olla jonkin sortin kuosiähky. Tuntuu, ettei mitkään kuosit nyt oikein iske. Tuota bambikangasta oon halunnut jo pidempään. Vieläkin tuumaan, että onko se liian tyttömäistä? Ei kai? =)
 
 
Niin ja tietty muutamia resoreja...

 
 
Lopuksi pitää vielä esitellä tätä meidän nelijalkaista ajan viejää, joka osaltaan on syyllinen etten ehdi istua niin paljoa ompelukoneen ja saumurin takana kuin haluaiosin =) Mutta on se vaan niin ihana...aina välillä =)
 
 
Niin ja...
HYVÄÄ TULEVAA VUOTTA KAIKILLE!!!
Tiedä, koska taas seuraavan kerran ehtii blogia päivitellä ;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti